Post by feeewinmacage on Feb 19, 2022 22:55:50 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Merge Battle Car: Idle Clicker ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Merge Battle Car: Idle Clicker IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode ubegrænset krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Merge Battle Car: Idle Clicker 2022 version ▞▞▞
Det er okay. Klip og sæt ind
spillet vil stadig ikke åbne, selv efter den seneste opdatering. den sætter sig altid fast på 81%. meget skuffet.
Folk ville sige, at det ligner et dårligt spil, men så snart du kommer ind i det, er det vanedannende
Jeg er glad, fordi jeg har det sjovt med de farverige biler, alle mine fætre har det sjovt med dette spil
Jeg kan ikke rigtig lide det, og grundene er, at spillet halter for meget, og hvert 1. minut kom jeg ud af spillet
det er et godt spil for mig
Dette er et godt spil, men du bør sætte en spring-knap til starten
hvad du laver dette spil stinker ved du, hvis jeg kan hjælpe dig med spillet, kunne det være godt
du kan få mange biler, hvis du bliver ved med at spille i lang tid, og hvis du ikke er med i spillet 😇 du får stadig mønter, selvom du ikke er med i spillet.
Merge Battle Car: Idle Clicker Опуштене rrwr
dets enkle sjove nonstop spil, og det dræber tiden. plus jeg er afhængig af det lol fortsæt det gode arbejde! forresten spiller jeg også Merge Planes, det er sjovt!
Sammenlægningssystemet og selve spillet er enkelt, men bliver ret hurtigt vanedannende. Ja, den har mange irriterende annoncer, men den kan afspilles offline (ikke flere annoncer), men nogle annoncer er værd at se, hvis du vil komme hurtigere frem. Jeg ville ønske, at der var flere ting at lave, fordi jeg er ved at nå grænsen, men der er så mange flere spil som dette, at jeg bare vil komme videre.
god, men bliver kedelig efter et stykke tid
Jeg hadede det så kedeligt, og jeg ville have seje biler, ikke kampbiler ændre ikonet
Lad mig være i fred
Det er ikke dårligt. Der kunne være en nemmere måde at få diamanter på. Du bør få mere gear for de penge, du bruger på dem. Koden virkede fra Instagram.
Merge Battle Car: Idle Clicker 캐주얼 게임 ybgu
Dette spil er meget flot, men det hænger meget, jeg ved ikke hvorfor, men det hænger sammen med det
behøver ikke en dum svamper o. skærmen hvert sekund, der fortæller mig, hvad jeg skal gøre, eller de konstante ting, der dukker op på skærmen, der vil have mig til at se, tilføjer
Jeg kan ikke lide dette spil på grund af indlæsningen 😝😝😝😵😵😵😳😳😳😲😲😲😠😠😧
Mega sjovt og jeg elsker spillet
Virkelig sjovt
Block Master for Minecraft PE Розваги fhth
det er fedt, men jeg kender ikke koden i kassen
Jeg elsker dette spil! Alle bilerne ser seje ud,(bortset fra 1. muskelbil)meget glatte,og masser OG MASSER af sjov!!😉😄✔
Jeg kan godt lide bilerne, de er så seje, og jeg tror, du vil have et godt humør til spillet, for det er virkelig sjovt, men klovnen er uhyggelig.
Dette er det bedste spil i hele universet, og jeg har også vænnet mig til annoncerne, og jeg elsker dette spil, I skal alle prøve dette spil.
NY OPDATERING GJORDE DET TIL DET VÆRSTE SPIL, SKABERE ER VIRKELIG EN IDIOT, DE ACCEPTEDE DET NYE KONCEPT. RIGTIG SKUFFENDE 😔☹️😞
Merge Battle Car: Idle Clicker Jocuri obișnuite iwoa
Spillet er godt, men spillet har ikke godt indhold
jeg havde 3 14 biler, og de er væk lige fra den nye opdateringsdato
Den er god, men kunne få flere diamanter
Annoncer holder meget
lil
Fantastisk spil at spille, når du har tid
Meget let at spille. Du skal bare huske, hvilke biler jeg kan slå sammen uden at vente på, at appen viser mig.
Det er meget sjovt at spille, og du tjener penge så hurtigt, det er et rigtig sjovt spil, men du skal slides, det kan blive meget kedeligt, hvis du ikke har penge til at bruge flere biler til at slå dem sammen, men på den gode side det er sjovt, og jeg kunne godt lide det
Sjovt spil, når du keder dig. Det giver mig den ting, hvor jeg ikke kan vente, "Skynd dig, giv mig mønter, jeg vil have den næste bil."
Bliver ved med at sparke mig ud i indlæsningsprocessen
Laggy på min tablet og nu måde at justere
Jeg synes, dette spil er ret fantastisk, mange fede biler og mange andre biler at samle på. du bør prøve selv og se om du har det sjovt
God grafisk sjov at fusionere bilerne ville sandsynligvis anbefale det
Det er meget sjovt, når du først starter, kan du ikke stoppe, og det starter dig med en god mængde penge, så det er nemt at komme videre
DET nemt spil
Spillet var rigtig godt, jeg kan godt lide grafikken og tegnefilmene på det sidste niveau, og jeg kunne virkelig godt lide det, tak
Godt
Spillet er godt, men lidt langsomt, du skal se reklamen for en bil eller vente på, at bilerne på banen giver dig penge, eller endda vente på, at kasserne fylder pladserne, så du nemt kan fusionere, for når du køber en bil 5.900 stiger prisen til 10.900 eller mere end det uden internetspil vil være kedeligt eller langsomt